>

Tuesday, December 18, 2012

j-Qaf KENT Dis 2012


ASSAlamualaikum~
j-Qaf ambilan Disember 2012 di KENT..
sebagai jawatankuasa perwakilan pelajar a.k.a JPP,
datang untuk tolong sikit2..
alaa, bahagian  pendaftaran je pun..
kalau ikhlas dapat pahala kan..??




Alhamdulillah..semoga pahala yang berterusan..Amin..
Anna kat sana sebagai ajk pendaftaran..
Yang duduk kat meja tu..hee..
Tugasnya : bagi tag nama, fail biru, fail putih, dan no giliran..
fail biru

tag nama

fail putih
Juga memastikan dowang periksa nama dan ic dowang bebaik..
Sangat menyeronokkan.. sebenarnya anna memang suka bahagian pendaftaran..
Tak tahu kenapa.. rasa enjoy~!
Anna menjalankan tugas bersama dengan NYDP kitowang,
WANNURDIANA..

WannurDiana..(NYDP)
Yang ada 8 orang je..
1.      Anna 2. Wannurdiana(nydp)  3. Azmirul(ydp) 4. Sang 5. Ghazali 6. Leslie 7. ‘Kawan leslie’ 8.Haru
Azmirul (YDP) & Sang

Ghazali : adik kawan anna

NYDP : kawan sekolah rendah
Masa ambil gambar ni, haru, leslie n kawan dia dah balik..hoho..
Patutnya ada dua orang lagi.. tiya & Syima..
Tapi, ye la, dowang jauhkan.. sowang kat beufort, sowang kat keningau..
Ghazali & Haru bertugas tunjukkan asrama.. lelaki dan perempuan..
Leslie dan kawan dia plak bertugas kat bahagian koperasi..
Azmirul n Sang, keje dowang nie berubah-ubah..
Kejap panggil nombor giliran, kejap bahagian on9 punya..entah..
Tapi anna dan wan setia dengan meja pendaftaran..

(^-^)

2 comments: