>

Sunday, December 23, 2012

abah dah balik : D


ASSAlamualaikum~
Bila??
Dari mana??
Buat apa???
Lek lek.. semua soalan tersebut akan dijawab berdasarkan jadual di bawah..(hehe)
LOKASI
TUJUAN
CATATAN
Langkawi
Jam –Moot
Sejenis Berkaitan Dengan Hal Ehwal Pengakap Bersama Uncle Vicky (Jiran Sebelah Rumah)
Kl
Jumpa Cek (Nenek Anna)
Cek Baru Balik Dari Kunak Setelah 6 Bulan Di Sabah Bersama Dengan Ayah Su Dan Keluarga
Seremabn
Outstation
Dengan Cikgu Kok
Kl
Urus Grand Kereta & Lowyat
Wehee~!

Lengkapkan? Ahaa..insyallah boleh jadi guru sejati..wahaha..(amin~)








Ni semua gambar abah kat langkawi dan seremban.. ari tu nak letak entri tentang abah, tapi, asyik cerita lain je..hehe..
Dan cerita yang paling best @ seronok,
abah pergi LowYat~!
Jadi, kenapa lah..??
hehe,sebenarnya dah kirimkat abah kalau2 abah sempat pergi lowyat sebelum balik sabah..
abah kata "Insyallah, kalau sempat singgah"
tapi, kalau abah dah balik kL, agak mushtaahiiL kalau tak pergi..hehe, tu yabg kirim siap2..
Along dapat tetikus @ mouse baru..!
Yang lagi lagi best,
my lovely mouse from abah..tQ abah..
Warna MERAH~
time kaseh abah...mmuuaah <3  !
: d

No comments:

Post a Comment