>

Saturday, January 7, 2012

all right kengkawan, anna copy terus je dr catatan pihak penaja..cam sweet plak ayat dy..ohoho~



Mega Giveaway 2012 Belog Nemomimosh


Salam semua,
Bismillahirrahmannirrahim. Disebabkan shaye malas sangat nak hapdet belog lately, dengan ini shaye nak menganjurkan Giveaway shaye yang ke-dua! Hah? Tak perasan shaye dah pernah buat giveaway sebelum ni? Boleh rujuk entri Giveaway Belog Nemomimosh ye. Berita baik untuk uols ladies sebab kita ada sepuluh hadiah pilihan dari Zeera Boutique untuk kali ini! Say what? 10 hadiah pilihan!


Syarat penyertaan? Dun wury sebab kita ikut konsep Giveaway yang lepas. So peserta giveaway yang lepas yang tak menang pon boleh join semula. Mana tahu rezeki kali ini kannn?

Syarat-syarat :

1. Sila buat satu entri mengenai giveaway ini dan tampal banner kat atas dalam entri uols. (Nak copy paste pon takpe asalkan uols kepochi kat belog uols) 
   *ahaks~mcam anna buat nie la..
2. Jangan lupa link kan sekali banner di atas ke belog Nemomimosh.
3. Tag 3 orang kawan. Sila maklumkan kat diorang yang diorang dah di tag.
   * anna msty la --> tiya, tika, hani
4. Dah selesai semua, sila tinggalkan komen kat entri ini dan sila isi maklumat yang diperlukan :
URL Link : ________________________ (Link entri yang uols buat pasal giveaway ni)

See? Sama je macam giveaway lepas cuma hadiah pilihan dia kite kasi up skett kann. Tak payah slogan-slogan sebab ini bukan peraduan gores dan menang pong. Ngeee. Giveaway ini berdasarkan hasil UNDIAN. So, sesiapa yang bertuah layak memilih SATU daripada 10 hadiah pilihan. Ingat. Besttt kannnn? Sibuk kepochi-kepochi nak bagi pilihan untuk 10 hadiah tapi mana hadiahnya kannn? Okay let's check it out!

 

Okay dah tengok? Cemana?? Teruja tak?? Kalau teruja, meh la join beramai-ramai. Shaye buat giveaway taknak lama-lama sebab nanti pening kepala. Jadi cepat-cepat join tauuu! Jangan lepaskan peluang!
Tarikh Tutup Penyertaan :
16 Jan 2012
pesanan dari anna plak : all the best kengkawan~

No comments:

Post a Comment